Tuesday, March 31, 2009

LELAKI

CIRI2 LELAKI YANG SUDAH BERPUNYA

1. Mereka ini lebih berani dan tidak segan pada kaum wanita.

2. Ketika sedang berjalan-jalan dengan anda matanya liar memerhatikan sekeliling kerana dia khuatir terserempak dengan rakan-rakan isterinya atau saudara maranya atau kenalan wanitanya yang lain.

3. Jarang mengajak anda makan di tempat terbuka, selalu makan di tempat-tempat yang sulit dan tersembunyi. Atau jauh dari tempat tinggalnya.

4. Bila telefon bimbitnya berbunyi, dia akan pergi ke tempat yang agak jauh dari anda untuk menjawabnya, terutamanya jika di dalam kereta dia akan membiarkan telefon berbunyi tanpa menjawabnya selepas melihat nombor yang terpapar di screen kerana yang menelefonnya adalah warisnya yang terdekat (Isterinya), keluarganya atau koleksinya (Wanita2) yang lain.


5. Diluar waktu pejabat, dimalam hari atau dimasa hari cuti, pasti lebih sukar untuk menghubunginya melalui telefon. Selalunya pasti tidak dapat dihubunyi kerana telefonnya ditutup.

6. Dalam keretanya cuba anda pastikan tanda2 ini, iaitu tanda-tanda kehadiran budak kecil, seperti cermin keretanya ada bekas jari kanak2 atau pun kasut wanita atau budak budak ataupun benda2 yang bukan kegunaannya.

7. Bila bercakap tentang wanita, pengetahuannya agak luas kerana pengelamannya, dia pasti pernah tinggal serumah, sebilik dan sekatil dengan wanita.

8.Pelekat parking akan ditanggalkan untuk mengelak diketahui tempat dia berkerja atau tempat tinggalnya.

9.Jangan percaya lelaki belum ada teman wanita kalau umurnya sudah lebih dari 25 tahun dan lelaki belum berkahwin jika umur mereka sudah 30 tahun.

10. Jangan memberi sepenuh kepercayaan pada kaum lelaki. Cuma 90% sahaja sudah cukup. 10% lagi untuk keraguan kita kaum wanita. Ini untuk semua kaum lelaki, walaupun lelaki ini suami kita.

0 comments:

Post a Comment